Érdeklődés, információkérés
Kapcsolat
Árajánlatot szeretne kérni? Egyedi igényei vannak? Kérdése merült fel valamelyik Dell termék iránt? Technikai problémája akadt? Ne habozzon, írjon nekünk bizalommal, szakértő munkatársaink a lehető leghamarabb válaszolnak minden megkeresésre.
Rólunk
A HRP Europe Kft. közel 30 éve stabil szereplője az informatikai piacnak, hardver és szoftver disztribútori minőségben. Jelenleg a cég 130 munkatárssal működik, egy jogilag külön egységbe szervezett, 30 fős szervizzel megerősítve. 2019-ben a HRP 38 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 13,5%-os növekedést jelent az előző évhez viszonyítva. A HRP büszke arra, hogy 2019-ben második alkalommal nyerte el az „Év Microsoft Partnere CSP kategóriában” díjat, és a Kincentric „Legjobb munkahely” díját is. A vállalat mindig is szívügyeként kezelte a Dell megoldások értékesítését, a mai napig portfóliójának jelentős részét a Dell termékek és szolgáltatások értékesítése, támogatása teszi ki.
Dell Márkaszerviz
Meghibásodott DELL készüléke? A FixDirect Kft. mint a DELL hivatalos márkaszervize készséggel áll rendelkezésére a készülék garanciális vagy garancián túli javításával kapcsolatban.
Garancia ellenőrzése
Első lépésként kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy készüléke biztosan garanciális még. Ehhez keresse elő a készülék számláját, érvényesen kitöltött magyar nyelvű jótállási dokumentumát. A garancia érvényességét online is leellenőrizheti a készülék sorozatszáma (Dell Service Tag) megadásával.
Szervizelés
A szervizelés három féle képpen mehet végbe a készülék típusától és az Ön igényeitől függően:
-
Szervizgarancia
Készülékét személyesen leadhatja ügyfélszolgálatunkon javításra nyitvatartási időn belül.
Címünk: 1033, Budapest, Huszti út 34. -
Ingyenes futár
Meghibásodott Dell készülékéhez kérésére futárt küldünk, így Önnek egy lépést sem kell tenni, mindössze annyi a dolga, hogy a készülék biztonságos csomagolásáról gondoskodjon.Futárszolgáltatásunkat ide kattintva rendelheti meg.
A javítás állapotát online is nyomon követheti ide kattintva .
A futárszolgáltatás kizárólag garanciális készülék esetén ingyenes, ellenkező esetben kérjük tájékozódjon mindenkori díjszabásunkról. -
Helyszíni javítás
Egyes Dell készülékekre „helyszíni garancia” vonatkozik. Ilyen esetekben a Dell kiküldhet egy szerviztechnikust az Ön otthonába, aki ott végzi el a javítást. Ezen szolgáltatás igényléséhez kérjük hívja a 06 80 016 157 számot. Az érkező kollégát már online is nyomon követheti, hogy merre jár!
Mi szükség a garanciális javításhoz?
A garanciális javításhoz kérjük mindenképpen készítse össze az alábbiakat:
- Számla másolata
- Érvényesen kitöltött jótállási jegy
- Észlelt hiba leírása, hibakód vagy bármely információ, ami segít a hiba beazonosításában
- Mellékelje a készülék tartozékát is (pl. töltő)